emiiis

Alla inlägg under juli 2011

Av emiiis - 31 juli 2011 16:55

Yees!! Nu funkar internet igen!!Det har inte gjort det på typ hela dagen =(

Men nu funkar det igen   


Idag har det varit soligt och varmt.Jag, syrran och pappa har varit och badat fast bara i typ 20 min för sen började det blåsa ganska mycket och vi ville typ inte bada mer.När vi kom hem så precis när jag skulle kliva ut ur bilen så började det att regna =(Fast bara pytte lite.Sen slutade det att regna efter typ 50 sekunder.Jag har typ inte gjort nått mer idag...........

Herrå och puss på er<3

Av emiiis - 31 juli 2011 11:25

Hejj och god morrron!

Idag vaknade jag 10:20.Då klev jag upp och satte på tv:n ;)Sen gjorde pappa frukost åt mej.Jag år yoghurt och flingor.Det var ganska gott.Sen gick jag ner och klädde på mej.Jag tog på mej ett par shorts och en t-shirt (stavas?)Sen gick jag och sminkade mej och satte mej vid datan.Jag lyssar på musik   Veronica maggio  Hon är jätte bra! Jag lyssnar oxp på samma låter hela tiden typ.Jag kommer, inga kläder, måndagsbarn och satan i gatan.Hahaha jag hade täckt att lägga upp en veronica maggio låt som heter inga kläder =) här kommer den:

Den låten är ganska bra tycker jag =) hoppas ni oxå tycker det

Hejdå!!<3

Av emiiis - 30 juli 2011 20:16

Heej nu sitter jag och lyssnar på veronica maggio och jag ska lägga upp den låen som jag lyssnar på nu :) Det är den hära låten jag lyssar på =) Satan i gatan e så himmla bra!Fast alla e typ bra...  

Hejdå!!<3 

Av emiiis - 30 juli 2011 15:27

Heej nu ska jag ladda upp massor med bilder ;)

  Vatten

   Is kallt vatten men badar ändå för jag svettas så mycket!

  Kakor =)

  Fryyyyyyyser!

  Blommor =/

  Så sööt!!

  En liten fågel ;P vet inte vart den kommer ifrån men den var söt!

Herrå ^_^

Av emiiis - 30 juli 2011 14:03

Heej bloggen!!Igår var jag typ 2 meter ifrån Alcazar!!!!!!!!!  Det var så himmla coolt!!Och dom var så bra.Men dat var igår de XD nu ska vi snacka om vad jag gör idag :)Idag är det väldigt varmt och jag ska snart fara och köpa lite godis.Just nu sitter jag och lyssnar på Veronica  Maggio<3 hon är sååå bra!!Jag lyssnar mest på Jag kommer Måndagsbarn och Nöjd?Hehe...Dom är bäst.Jag vet inte riktigt hur man lägger upp en låt ffrån youtube på bloggen.Men näs min syrra kommer hem ska jag fråga hon hur man gör för hon vet.Imorse spelade jag ett spel som heter www.moviestarplanet.se fast jag kallar det msp.Där kan man göra en sak som heter look.Det är när man går in i nån annans rum och sen klär man på dom kläder och sparar dom.Man kan oxå köpa dom men det går inte längre!!! =/ Jag hittade en jätte snygg look som jag ville köpa men det gick inte...

Hejdå!!

Av emiiis - 29 juli 2011 10:00

Godmorgon allihopa!!

Imorse vacknade jag kl 09:25.Då klev jag upp och kollade på tv:n.Det var ett program som heter Pinsamheter (Det var på sommarlov).Sen gick jag och gjorde fruckost .Jag gjorde en macka och fil och flingor.Det var ganska gott.Juste...Igår kl 7 så cyklade jag och mamma ner på stan.Vi gick in i parken för det var Trollskoj :P Då var det en massa artister där.Eller det var inte så himmla många,det var Sara Varga och Rabih.Det var jätte mycket folk där!!Jag ska till parken idag också för att idag är det laxfestivalen och då kommer det också artister.Jag vet inte alla artister som kommer men jag vet att Alcasar kommer dit och spelar XD.Man kan också äta lax och det är såå gott<3

Hejdå!!


Av emiiis - 28 juli 2011 16:57

  Heej allihopa!!NU GICK DET ÄNTLIGEN ATT LADDA UPP EN BILD PÅ MEJ!!!fast jag måste göra den svart vit för annars får jag inte lägga upp en bild på mej...Vet inte varför men men DET GICK!!

Hejdå!!<3

Av emiiis - 28 juli 2011 16:42

Heej!För typ en månad sen så hade jag och min storasyster sommarhästar.

Vi hade en häst som heter Markolio som vi kallade marko och en som heter Flickan.Dom var så himmla mysiga och snälla<333Mest markolio<333333.Jag saknar han.Jag hann inte säga hejdå innan han for  Här kommer en bild på underbara morko<333333:

   Lilla markolio<3Jag saknar dej sååå mycket!<3

vi hade oxå en häst som heter Flickan som ni vet XD har kommer en bild på hon:

  där en Flickan<3Saknar hon oxå sååå mycket!<3

Hejdå!!<3

Presentation


hejj! jag heter emma och är 10 år och skriver om vad jag gör på dagarna :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards