emiiis

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av emiiis - 22 juli 2011 20:35

heej bloggen!!<3Jag har typ inget att skriva om för jag har redan skrivit 2st kommentarer.Jag skulle bara säga att min blogg kommer inte att bara handla om mej utan den kommer också handla om hästar.Tex om timmy och dom andra hästarna som jag brukar hälls på.Visste ni att jag ska börja rida till hösten   Eller de kan ni ju inte veta för jag har ju inte sakt det :D:D:D:D:D:D   Men nu ska jag kolla på min kusins blogg som heter www.tjejenhanna.bloggplatsen.se hejdåå!!

Av emiiis - 22 juli 2011 17:29

heej!!Nu är jag hos min mormor och morfar.Jag är med mina kusiner och det är jätte varmt ute iaf ganska varmt.xdVi ska snart äta middag sen ska vi fara och bada.Hanna sitter och spelar spel på min mobil och jag sitter vid datorn och vi lyssnar på musik.Vi har varit ute och gått på en promenad med en häst som heter Timmy<333.Asså han heter ju inte timmy<333 utan han heter Timmy men jag skriver Timmy<333 XD.Vi gjorde några hinder så hoppade vi med han fast vi sprang brevid när han hoppade.Såhär ser Timmy ut:   Lilla timmy gubben som är redo att hoppa några hinder<333   

Av emiiis - 22 juli 2011 14:05

heeeej!!!Jag hr varit i min sommarstuga från tis-fre.jag vet att jag skulle skriva om jag gjorde nått mer i tisdags men jag glömde bort det och jag hann inte för pappa hade såååååå brottom med att fara dit.Jag kom hem för ett tag sen.Idag har jag och pappa åkt fyrhjuling runt sjön (vi har en sjö framför våran stuga)och jag körde tyå halva vägen sen fick jag jätte och i tummen för att jag gasade hela tiden.   Igår var jag och pappa och fiskade och då fångade jag en stor aborre och en gädda,Jag är såå stolt över mej själv. :P Jag kommer typ inte ihåg vad jag har gjort.Igår åt vi såå god middag för vi åt surströmming.Det är så gott fast det stinker.Har typ inget mar att skriva om.Eller föresten idag eller imorgon ska jag kanske vara med mina kusiner för nu har jag ju lixom två kusiner här :D:D:D:D:D:D herrå!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejj! jag heter emma och är 10 år och skriver om vad jag gör på dagarna :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards