emiiis

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av emiiis - 19 juli 2011 15:01

heej!!! Idag har jag och min kusin varit och badat.Det var ganska varmt i vattnet.Fast vi har mest solat och frusit    .nu har vi kommit hem och syrran och Elin har gått upp på ett bärg som typ e framför oss XD.Mamma jobbar och pappa är och handlar mat.När jag skulle fara till badet så var det ganska jobbigt för jag har köpt ett badkort och de badkortet har mamma i sin plånbok.Och mamma var ju på jobbet så då fick vi fara till mammas jobb och leta och ringa efter mamma för hon satt och åt lunch och vi vet inte vart hon sitter när hon äter mat.Hejdåå   willy ville komma och seja hejdå och här e en bild på min finaste underbaraste katt willy<3333333 

Av emiiis - 19 juli 2011 11:10

heej allihopa :DIdag e de soligt och lite molnigt men det är varmt.Igår gjorde jag en galss av saft i ett glas som jag stoppade in i frysen så den fick vara där under natten så nu ska jag gå och hämta den ut från frysen  :D.MUMS... den var jätte god fast oxå jätte kall.Juste Idag kommer min kusin och hennes mamma hit.De kommer att bli kul att träffa dom, det var så länge sedan.Jag har typ inget mer att skriva men om jag gör nått mer idag så kan jag sriva det sen.Haha,Hejdå

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejj! jag heter emma och är 10 år och skriver om vad jag gör på dagarna :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards