emiiis

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av emiiis - 25 juli 2011 17:14

hej jag ska lägga upp en bild på mej men jag får inte visa hur jag ser ut så jag fixade lite på datorn :P

okey...Det gick inte för att det stog såhär:Bilden får inte vera mer än 8 mb stor! ÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!Fast jag kan kolla om jag hittar en mindre bild på mej... hejdååå!


Av emiiis - 25 juli 2011 16:51

Heej alla bloggläsare!!Idag har jag varit och ätit hamburgare med pappa på sibylla.Sen for vi ner till parken för det är kanalfiske där.Kanalfiske är när det kommer massa människor som går ner till parken och anmäler sej till att få fiska i vattnet som är där.Den som får första fisken och går och väger den får ett stort pris.Jag vet inte vad priset är men man får iaf ett pris.   .Jag fiskade inte.Jag vägrar att ta i masken eller i fisken!!!!Jag har oxå kollat på småstjärnorna XD det var en liten kille som skulle sjunga och jag stog nära scenen men jag hörde INGET!!han höll i mickrofonen (stavas???) nere vid fötterna typ.Jag ska till parken på torsdag och fredag oxå :)På Torsdag TROR jag att Sara Varga kommer att vara där och sjunga eller så är det på fredag nån av dagarna.Och nästa dag kommer Alcasar att vara där och sjunga och en kille min klass hans storebrors band kommer att vara förband till Alcasar!Jag kommer iaf att gå båda dagarna.Det kommer att vara massa artister i stan för att det är Nipryan denhära veckan   Det var typ allt jag har gjort idag.



Hejdåå!!<3

Av emiiis - 25 juli 2011 10:36

God morgon bloggen!! Idag såv jag till kl 10:30!!! Jag har slagit rekord XD.Det längsta jag har sovit till under sommarlovet är 10:15.Men jag har typ inget annat att skriva om jag ville bara siga God morgon.Så hejdå!!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejj! jag heter emma och är 10 år och skriver om vad jag gör på dagarna :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards