emiiis

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2011

Kommer ni ihåg.......?

Av emiiis - 13 augusti 2011 19:06

Kommer ni ihåg att jag har varit i sundsvall?Jaja, jag har iallafall det.Och då köpte jag ju några saker till skolan.Nu ska jag visa hur dom sakerna ser ut.

Så här kommer lite bilder på dom:

  här är mitt block.Med hello kitty på.Jag tycker inte så jätte mycket om hello kitty men jag tog den ändå ;)

  Och här är mina pennor...Syrran är så dålig på att ta kort tycker jag!!

Hon glömde till och med att ta kort på mitt sudd!!  Det var ju det som var snyggast!!jajaja,det är väll inte hela världen.men nu ska jag äta.Vi ska grilla =)

hejdå!!! 

 
 
Tess-bloggar

Tess-bloggar

13 augusti 2011 20:26

Va snyggt du har gjort det på bloggen. (Tycker det var finare nu) ;)

http://www.tess-bloggar.bloggplatsen.se

emiiis

14 augusti 2011 10:18

tack!Du har oxå fin blogg

 
Ingen bild

din lilla syster som är äldre än dig

13 augusti 2011 22:44

Meh! Vad säger du? :O "Dålig på att ta kort"?!?!? Det var det fräckaste! Faktiskt så hade jag tagit ett till kort på pennorna. Okej, dom här bilderna kanske inte är dom bästa jag tagit, nu när jag ser dom i större format ser dom ganska fula ut, men om jag får säga det själv så tar jag ganska snygga kort annars ^^ :D Haha!

emiiis

14 augusti 2011 10:18

men hallå?!Du glömde ju att ta kort på mitt sudd!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emiiis - 17 augusti 2011 12:12

Heej! Jag har gjort en ny blogg som heter www.kossan-emma.bloggplatsen.se så jag kommer att ta bort denhära bloggen nu men kossan-emma bloggen handlar oxå om mej så om ni vill fortsätta att läsa min blogg så får ni gå in på den.   Herrå!! ...

Av emiiis - 17 augusti 2011 10:11

Godmorgon! Igår var jag mamma och min storasyster till sundsvall.Vi shoppade inte bara.Vi var också till sjukhuset för att jag skulle röntga mej.Jag säger inte varför.Hon som röntgade mej trodde att det skulle ta 20 min.Men det tog en och en halv t...

Av emiiis - 15 augusti 2011 14:36

Heej bloggen!!!Imorse klev jag upp kl 06:45.Då var jag jätte trött!!!!Och om ni undrar varför jag klev upp kvart i sju så var det för att jag skulle följa med mamma till jobbet.Fast bara tills kl 12:00 när hon har lunch.När jag kom hem ringde jag til...

Av emiiis - 14 augusti 2011 13:45

Heej bloggen!! mår ni bra? x) vet inte varför jag frågade men jag kände för det.Nu sitter jag och äter en kaka som heter kärleksmums.Mums vad gott det är!<3 Ni kanske undrar med rubriken "ska kanske byta"??Asså jag ska kanske byta blogg till n...

Av emiiis - 14 augusti 2011 13:33

                  12 saker jag gillar!                                                           sola                              shoppa                               bada                  vara med kompisar                           hästar...

Presentation


hejj! jag heter emma och är 10 år och skriver om vad jag gör på dagarna :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards