emiiis

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av emiiis - 7 augusti 2011 20:03

Heej bloggen!!Jag har nyss ätit chips och kollat på tv med min pappa.Fast det var inget bra program på tv:n.Men iallafall jag kollade ändå för jag hade inget att göra.Nu sitter jag och lyssnar på musik och den låten som jag lyssanar på äger!!!Jag ska lägga upp den på min blogg nu:

jag tycker iaf att den är bra.Hoppas ni oxå tycker det!!


Hejdå!! kram på er<3

Av emiiis - 7 augusti 2011 17:13

Hello bloggen!!

Nu är jag med min kompis ida.Hon ska göra en egen blogg =).Som ska handla om hon.hahah.Jag har fått ont i handen   Det är så synd om mej x)Men jag kan ändå skriva.HAHAHA!!för jag skriver bara med ena handen............................................
..................................................
..



                         HISSA!!!

     Jag tycker att denhära är snygg och mysig.Det är en sak som heter jump in inte en one peace.Eller hur det nu stavas.Mamma ska köpa en sån till mej på måndag.Då ska jag ha den och mysa i.Och ha på skolan så jag kan va cool!!!  


Herrå ^^ 

Av emiiis - 7 augusti 2011 10:35

Heej bloggen!!

Igår kunde inte jag blogga nått för att jag var på släktträff.Det var ganska roligt.Vi for dit kl 12:00 och kom hem kl 00:35.Jag var jätte trött då.På släktträffen så åt vi mat och kollade på bilder och hade frågesport m.m.När jag och hanna satte oss i trappan och skulle spela spel på mobilen så kom våra tremänningar.Eller inte alla då det kos typ 2 3 st som ville spela.Det fick dom.Dom följde efter oss vart vi än gick.Vi  ritade också med dom.Jag ritde inte man jag sa vad hon kunde ha för färger på prinsessorna.Vi spelade oxå ds eller DS eller intendods eller hur ni nu fan skriver.Men nu har jag kommit hem.


men nu tänker inte jag skriva mer för jag skriver typ ALLTID så himmla långa inlägg,fast det kanske ni tycker är kul??Jag har bara en fråga.

Hur gör man sånahära grejer så man kan rösta om saker typ om ni tycker jag ska skriva kortare inlägg??Om ni vem hur man gör så får ni gärna hjälpa mej!


Herrå^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejj! jag heter emma och är 10 år och skriver om vad jag gör på dagarna :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards