emiiis

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av emiiis - 5 augusti 2011 14:09

Hallojj bloggen!Imorse vaknade jag 08:30 fast jag låg kvar i sängen till 09:00.Då klev jag upp och kollade på tv:n.Sen gjorde jag typ samma sak som vanligt.Klädde på mej och sminkade mej.Sen ringde hanna till mej.Hon frågade om vi skulle komma till dom idag.


Hanna:Hej! vad gör du?

Jaaag:inget.

Hanna:Ok men skulle ni komma till oss idag?

Jaaag:Jag vet inte...Hur ska vi komma dit?

Hanna:Ni kan väl ta bussen?Den går ju fem i 11 (klockan var 10)

Jaaag:äää...okeeeej.Du får prata med syrran............................................
.............................................

Sen hade dom pratat klart och då kom jag och sa så här till syrran.

Jaaaaag:Vi tar med oss willy!!!!!! =)

Syrran:men vi kommer inte årka bära han hela vägen.

jaaaaag:Men jag låvar att jag kan bära han dit men om mina armar håller på att då så kanske du kan ta han?

syrran:okej då...

när vi började gå så bärde jag han typ 30 meter sen årkade jag inte mer   .Då fick sandra bära han.Hon bärde han ganskaaaaaaa långt.När vi kom till bussen så blev willy så rädd för att det lät så han kissade på sej!!haha.OCH HAN SATT I MITT KNÄ!!!!Stackars gubben<33.När vi kom fram så körde han som lixom styrde bussen alldeles för långt.Så då fick vi backa och det gick väldigt långsamt.Sen var jag och hanna hos timmy.Och jag blev så rädd för när vi skulle beta lite med han på doms gräsmatta.(vet inte varför)Och då så smet Timmy in i billy och spirits hage.Då började billy och tilly busa.Men dom busar så våldsamt så billy gan ta tag i timmys hals och dra i skinnet och ta han i svansen och dra bak honom.Och timmy kan riva låss massa hår från billy.Och det gjorde dom.Sen fångade vi timmy och hedde in han i hans egen hage.

Men asså gud!!!!!!!!!!jag har börjat skriva så j*vla långa inlägg!!!!

Nu ska jag inte skriva mer.


Herrå!!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejj! jag heter emma och är 10 år och skriver om vad jag gör på dagarna :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards