emiiis

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av emiiis - 2 augusti 2011 11:23

Godmorgon bloggen!!Jag har sovit över hos mormor och morfar inatt.Imorse vaknade jag kl 09:30.När jag skulle gå upp så kom hanna (www.tjejenhanna.bloggplatsen.se) in i rummet där jag sov och sa att flyg 29 saknas började då.Då kollade jag, hanna, syrran och min kusin på det.Det var ganska spänande och bra   .Sen gick jag på toa, åt frukost och bytte om.Jag tog på mej mina shorts en t-shirt och min topp XD.Nu sitter jag och Hanna och lyssnar på musik och kollar lite på datan.vi lyssnade först på veronica maggio snälla bli min men hon vill inte lyssna på den så då lyssnar vi på selena gomez.Vi har nyss varit ute och gått med Timmy.Eller vi hoppade.Han var jätte duktig och hoppade typ en halv meter<3.Jag sa till hanna att det hade fastnat hår från hans svans i hans snopp :P När hon skulle ta bort det så fes han på hennes ben.Han är så tokig!Också åt han gräs hela tiden.När vi gick tillbaka med honom så stannade vi och skulle borsta honom och kratsa hovarna.När jag skulle göra på ena hoven så började han nafsa och rycka bort foten från mej.Vi tror att han har träningsvärk för vi har hoppat med han ganska mycket och han är inte så van med att träna.Nu har jag skrivit ett ganska långt inlägg :D:D:D:D:D:D:D


Herrå ^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejj! jag heter emma och är 10 år och skriver om vad jag gör på dagarna :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards