emiiis

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av emiiis - 10 augusti 2011 10:10

Förlåt för att jag inte bloggade nått igår.Men jag var med min kompis och va var hemma hos henne och vi var mest ute så jag har inte hunnit med att blogga.Men nu kan jag blogga igen.  .Imorse vaknade jag kl 08:30, fast jag  klev upp kl 09:00.Då gick jag på toaletten sen så kollade jag på tv:n.Det var sommarlov så då kollade jag på det.Nu sitter jag och lyssnar på musik och bloggar<3 ------------------------------------------------------


Kommer ni ihåg att jag skulle få en jump in??Den gråa.Jag vet inte om jag ska få en sån.såhär gick det till: XD.


Jaag:Mamma, skulle jag få en sånhära jump in?Snälla.

Mamma:vi får se...

Jaag:Men du sa att jag skulle få en sån för jag behöver en som jag kan mysa i!!!

Mamma:men sluta tjata nu!!Vi får se sa jag.

Jaag:Men mamma,Du låvade ju!!   Sen gick jag därifrån.Men vi får se... jag KANSKE får den!!Jag ska bara visa en bild så ni vet vilken jag menar:   Det var den som jag kanske skulle få =) hoppas jag får den!!!!


Herrå!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejj! jag heter emma och är 10 år och skriver om vad jag gör på dagarna :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards