emiiis

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av emiiis - 3 augusti 2011 17:32

Hejj bloggen!Nu har jah ätit mat.Vi åt nån sallad med bacon och ägg.Det vara ganska gott.Jag gjorde allt som skulle vara i salladen själv.Utan att mamma hjälpte mej.Jag är ganska nöjd med det ;)Och när pappa kom hem från jobbet så hade han köpt glass.Han köpte daim med päronsmak eller vad faan den heter.Jag sitter och äter den nu.Och nu kom min syrra nyss hem.Det var inte så kul XDDet är så skönt när hon är borta.Hahaha


Herrå!!

Av emiiis - 3 augusti 2011 12:17

Heeeeejj!!Imorse vaknade jag 08:30!! jag tycker att det var tidigt på morgonen.Jag har aldrig klivit upp så tidigt på sommarlovet.Men jaja nu gjorde jag de ;P.Då klev jag upp och när jag precis hade kommit ut från mitt rum så såg jag att willy låg där.så sött<3.Jag gick upp och lämnade mitt täcke i soffan, gick på toa och sen gick jag ner och hämtade willy gubben.Jag la han på mitt täcke så han sov där<33.Sen gjorde jag frukost och jag åt fil och flingor som vanligt ;P.Sen klädde jag på mej och sminkade mej.  .Jag är hemma själv idag.Heeeeeeela dagen.Eller juste efter jag hade klätt på mej så ringde jag till min kompis och frågade om jag kunde vara med henne.Vi pratade i typ en timme.Jag kunde inta vara med hon för att hon skulle gå och gratta en som fyller år.Sen satt jag vid datan en liten stund.Sen kom min mamma hem från jobbet på lunchen.Hon ska äta lunch hemma för att jag ska få lite sällskap. :D:D:D:D:D:D.jag tror inte att jag har gjort nått mer idag...


Herrå ^_^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejj! jag heter emma och är 10 år och skriver om vad jag gör på dagarna :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards